Slechte gewoontes op de werkplek

Iedereen lijdt wanneer iemand op het werk slechte gewoontes op de werkplek heeft. Slechte gewoontes kunnen zorgen voor een omgeving die onvriendelijk, onproductief of zelfs onveilig is. Je kunt je slechte gewoontes op het werk alleen corrigeren als je ze herkent.

Te laat

Een van de meest opvallende slechte gewoontes op het werk is traagheid. Sommige mensen hebben gewoon de gewoonte te laat te zijn voor alles. Ze zijn laat om aan te komen, laat terug van pauze en laat terug van lunch. Dit brengt hen niet alleen in gevaar hun baan te verliezen. Het kan de productiviteit van de hele organisatie of het kantoor beïnvloeden.

Verzuim

Verzuim is een andere slechte gewoonte waar mensen gemakkelijk in kunnen vallen. Een nieuwe trend is om alle opgebouwde dagen hetzelfde te maken. Zieke dagen, persoonlijke dagen en vakantiedagen worden samengevoegd. Je hebt gewoon een vast aantal vrije dagen en het is aan jou hoe je ze opneemt.

Administratie

Mensen hebben vaak slechte gewoontes op de werkplek als het gaat om papierwerk. Ze houden geen goede boekhouding op hun onkostendeclaraties bij. Ze bewaren niet de bonnen die hun bedrijf nodig heeft. Ze slagen er niet in kilometerstanden van hun bedrijfswagens nauwkeurig bij te houden. Hierdoor moet de boekhoudafdeling van het bedrijf harder werken.

Veel werknemers hebben een afkeer van papierwerk. Ze hebben de slechte gewoonte om niet naar behoefte rapporten in te vullen. Als ze speciale zakelijke rapporten maken zoals gevraagd, hebben ze vaker de slechte gewoonte om ze niet op tijd in te leveren.

Clean Desk

Schone werkplekken kunnen mensen helpen meer werk gedaan te krijgen. Weinig mensen hebben echter de goede gewoonte om hun bureaus en kantoren netjes te houden. Stapels papieren op het bureau, niets terug kunnen vinden..

Mensen hebben de slechte gewoonte dingen te verliezen. Ze kunnen belangrijk papierwerk verliezen. Het papierwerk kan kritieke contracten zijn voor een belangrijke deal waar het bedrijf bij betrokken is. Als de slechte gewoontes het overnemen, kan dit het bedrijf alles kosten.

Als je indruk wilt maken op je werk, moet je grip krijgen op je slechte gewoontes. De manier waarop je werkt, is een gevolg van de gewoontes die je laat zien. Het zijn de goede gewoontes die je doen slagen.